مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-18سياسي

پلیس در خط مقدم نبرد در حوزه عفاف و حجاب قرار دارد


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن در حوزه عفاف و حجاب به جنگ با ما برخاسته و پلیس در خط مقدم نبرد در این حوزه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین حدود 3 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این سرمایه بزرگی برای استان است، همه ما مدیون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم چرا که انقلاب اسلامی مسیر انحرافی ما را تغییر داد.

وی ادامه داد: اگرچه توفیق نداشتیم در دوران ائمه معصومین حضور داشته باشیم، اما خدا را سپاسگزاریم که به ما توفیق داد در دوران ولایت فقیه زندگی کنیم و لباس مقدس انتظامی را بر تن کنیم، چرا که در دوران ولایت فقیه هر گونه خدمت عبادت است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: در این عصر هرگونه خدمت اعم از حضور در میدان جهت کاهش سرقت ها، کاهش تصادفات، دستگیری قاچاقچیان، پاسخگویی به ارباب رجوع و دیگر خدمات به مردم عبادت محسوب می شود.

وی بیان کرد: توفیقی بالاتر از خدمت به خلق نیست، باید شکرگزار خدای متعال باشیم و نیت ها را خالص کنیم تا کار ما برکت پیدا کند، لازم است خدمات و اقداماتی که انجام می شود صحیح و درست باشد، همچنین ما باید با وظایف خود آشنا بوده و به موقع آنها را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در خط مقدم نبرد در حوزه عفاف و حجاب قرار دارد

پلیس در خط مقدم نبرد در حوزه عفاف و حجاب قرار دارد