مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-13سياسي

حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: عنصر حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهر اقبالیه با بیان اینکه شهدا گره گشایی کرده و امور لاینحل را حل می کنند، اظهار کرد: پیکر مطهر شهدا و استخوان های آنها عطر معنویت را در همه کوی و برزن منتشر می کند.

وی با بیان اینکه مقامی بالاتر از شهادت در نزد خداوند وجود ندارد، افزود: حوزه فکر و درک بشر توانایی درک مقام روحانی شهید را ندارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقدیم یک جوان و عنصر ارزشمند به عنوان شهید برای خانواده او اطرافیان او سخت است اما این رنج و جای خالی او را آرمان و هدف او پر می کند.

وی تاکید کرد: هدفی که می تواند این نقص و رنج را برما و دوستان و همرزمان و خانواده شهید آسان کند همان هدف دین یعنی تحقق ارزش های الهی در جامعه است.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه خلاصه همه وصایای شهدا به دو جمله و دو نکته منتهی می شود، تصریح کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ عفت و حجاب دو توصیه ای است که همه شهدا معمولاً داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است

حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است