مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-28سياسي

بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در کدام محورها قرار دارند؟


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه 66 نقطه پرحادثه در استان سمنان وجود دارد، گفت: بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در محورهای سمنان- سرخه- گرمسار- آرادان و محور سمنان- مهدی شهر قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله تشخیص و تحلیل نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان سمنان آغاز شده و تهیه راهکارهای اجرایی رفع نقاط پرحادثه هر سه سال یک بار در کشور مورد بررسی، بازبینی و پالایش قرار می گیرد و اطلاعات تصادف در بازده زمانی سه ساله از مراجع قانونی جمع آوری می شود.

وی افزود: بعد از جمع آوری اطلاعات و تصویب آن در کمیسیون ایمنی راه های کشور، داده های موجود پایش و پالایش شده و نقاط پرحادثه مجدداً در جاده ها و محورهای مواصلاتی مشخص می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه به نقاطی گفته می شود که با توجه به وضع جاده متغیر هستند و در نقطه مشخصی ثابت نیستند، گفت: به دلیل تغییراتی که در جاده ها صورت می گیرد، هر سه سال یک بار این نقاط در کل کشور بازبینی می شود و در سال 1401 نیز نقاط پرحادثه در استان سمنان مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در کدام محورها قرار دارند؟

بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در کدام محورها قرار دارند؟