مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-27اجتماعي

برگزاری اردوی یک روزه برای نوآموزان بدو ورود به دبستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از اجرایی شدن طرح « اولین مشق عشق » در سطح مدارس شهر تهران برای اولین بار خبر داد.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از اجرایی شدن طرح اولین مشق عشق در سطح مدارس شهر تهران برای اولین بار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه معصومیان با حضور در نشست شورای برنامه ریزی و نظارت بر کودکستان های پایتخت با اشاره به تاثیر بسزای محیط مدرسه در دوره ابتدایی به عنوان اولین دوره تحصیلی که دانش آموز با آن مواجه می شود، این دوره را برهه ای حساس دانست که نوع نگاه کودکان به محیط یاددهی ـ یادگیری می تواند در آینده تحصیلی آنان اثرگذار باشد.

وی در تبیین این موضوع با بیان اینکه برخورد محبت آمیز و دلسوزانه کادر اجرایی و آموزشی مدرسه می تواند کودک را به مدرسه و تعلیم و تربیت علاقه مند سازد، به همین میزان رفتار سرد توام با بی تفاوتی می تواند منجر به بی میلی و دلزدگی تحصیلی شود؛ لذا به همین منظور طرح اولین مشق عشق ، تابستان سال جاری در مدارس ابتدایی شهر تهران اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی به تعطیلی های ناشی از کرونا اشاره کرد و افزود: در تابستان 1401 در دوره پساکرونا معاونت آموزش ابتدایی با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان در برنامه ای مدون با تشکیل کارگاه یک روزه توانمندسازی با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی یک روزه برای نوآموزان بدو ورود به دبستان

برگزاری اردوی یک روزه برای نوآموزان بدو ورود به دبستان