مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-17سياسي

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه زنجان


مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان از اجرای این همایش در 400 نقطه استان زنجان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 20 هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر نجات، مسوول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان در گفت و گو با خبرنگاران با بین اینکه امسال نوزدهمین سال برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در استان زنجان است، اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال 20 هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

مسوول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان با بیان اینکه این همایش هم زمان در سراسر کشور و 45 کشور جهان برگزار می شود، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه استان زنجان برگزار می شود.

وی از دوخت 15 هزار دست لباس و پیشانی بند برای این مراسم معنوی خبر داد و اضافه کرد: این همایش به یاد کوچک ترین شهید کربلا برگزار می شود و هرسال شاهد حضور چشمگیر مادران به همراه فرزندان خردسالشان در این همایش بزرگ هستیم.

نجات با بیان اینکه این  همایش در سایر شهرهای استان و همچنین مساجد مناطق روستایی برگزار خواهد شد، گفت: در همایش امسال در راستای ترویج قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از چند نفر از مادرانی که دارای سه فرزند بیشتر هستند، تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه زنجان

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه زنجان