مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-26حوادث

نبض اجتماعی کرمانشاه خوب نمی زند/ آمار 3500 نفری معتادان متجاهر نگران کننده است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 250 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه و 3500 معتاد متجاهر شناسایی شده، این آمار را نگران کننده خواند و گفت: - ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 250 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه و 3500 معتاد متجاهر شناسایی شده، این آمار را نگران کننده خواند و گفت: وقت آن فرا رسیده که همه دستگاه های مسئول پای کار آمده و یک بار برای همیشه این معضل را حل کنند.

  سردار مهدی حاجیان در نشست با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد کرمانشاه، اظهار داشت: بدون تعارف باید گفت نبض اجتماعی استان خوب نمی زند و این خوب نزدن به معنای وجود مشکلاتی است که اگر به موقع رفع نشود، خطرات و آسیب های بیشتری را متوجه همه ما خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی که کرمانشاه درگیر آنهاست، اعتیاد و مواد مخدر را از مهمترین آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: حضور 250 هزار نفر در مناطق حاشیه ای کرمانشاه و شناسایی 3500 معتاد متجاهر زنگ خطرهایی است که مدت هاست به صدا درآمده و باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

حاجیان تصریح کرد: موضوع نگران کننده در خصوص معتادان متجاهر مشاهده آنها در روستاهاست، در حالی که طی سال های گذشته چنین افرادی تنها در شهرها آن هم شهرهای پرجمعیت مشاهده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض اجتماعی کرمانشاه خوب نمی زند/ آمار 3500 نفری معتادان متجاهر نگران کننده است

نبض اجتماعی کرمانشاه خوب نمی زند/ آمار 3500 نفری معتادان متجاهر نگران کننده است