مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-22ورزشي

6000 خانواده بوشهری صاحب زمین مسکونی می شوند


در هفته دولت امسال 6 هزار خانوار شهری و روستایی استان بوشهر صاحب زمین مسکونی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری برنامه های اربعین در استان بوشهر شرایط مناسبی برای حضور و مشارکت در این برنامه فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای حضور در مراسم اربعین به همه مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی استان بوشهر مرخصی تشویقی داده می شود افزود: تلاش می شود که همه افراد بتوانند در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند و یک حماسه بزرگ تاریخی دیگر در اربعین حسینی برای جهان اسلام خلق شود.

واگذاری زمین برای ساخت مسکن استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در ادامه اقدامات نهضت ملی مسکن در استان بوشهر، در هفته دولت حداقل سه هزار قطعه زمین مسکونی به روستاییان، جوانان روستایی و همین تعداد هم در مناطق مختلف شهرهای استان بوشهر به جوانان واگذار می شود.

وی اضافه کرد: واگذاری زمین به خانوارهای شهری و روستایی استان در راستای اقدامات عمومی است و همه اقشار جامعه مد نظر قرار دارند.

محمدی زاده بیان کرد: در این راستا خانواده های مددجو دستگاه های حمایتی، جوانان در ابعاد گوناگون و اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان، کارمندان، کارکنان دولت و دیگر آحاد جامعه در واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 خانواده بوشهری صاحب زمین مسکونی می شوند

6000 خانواده بوشهری صاحب زمین مسکونی می شوند