مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:212023-06-26پزشكي

پزشکان جهادی در ریگوی قشم +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، داوود اسلامی، دهیار روستای ریگو  از ویزیت رایگان پزشکان در این روستا خبر داد و گفت: گروهی از پزشکان برای معاینه رایگان بیماران نیازمند مناطق محروم به این روستا اعزام شد.

اسلامی ادامه داد: از خیرین گرفته تا سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم، بخشداری شهاب، شورای اسلامی شهرستان، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، اهالی روستای ریگو و دیگر روستاها، شورای اسلامی بخش شهاب، موسسه شفاء مهر قشم، مرکز نیکوکاری خانه امید، شهرداری قشم و دهیاری گورزین، همگی پای کار بودند تا این اتفاق خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قشم صورت پذیرد و پزشکان مجاهد نیز بتوانیم میزبانی خوبی بعمل آوریم.

  وی افزود: در این اردوی جهادی پزشکی بیش از 1079 نفر از مردم روستاهای جزیره قشم تحت ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.

به گفته او این پزشکان در روزهای 31 خرداد و 1 تیرماه به روستای ریگو اعزام شده و به مردم این روستا و شهرستان قشم خدمات پزشکی ارائه دادند.

اسلامی عنوان کرد: این کاروان سلامت مستقر در دبستان آزادی روستای ریگوی جزیره قشم به منظور پایش و تامین سلامت جامعه محلی این روستا و سایر روستاهای بخش شهاب متشکل از 17 پزشک فوق تخصص قلب، فوق تخصص زنان، فوق تخصص ریه، فوق تخصص گوارش و کبد، متخصص داخلی مغز و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان جهادی در ریگوی قشم +عکس

پزشکان جهادی در ریگوی قشم +عکس