مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-16بين الملل

شکایت ائتلاف فتح از تقلاهای سفیر آمریکا برای نابودی بافت اجتماعی عراق


یکی از رهبران فتح عراق با تاکید بر اینکه سفیر آمریکا در بغداد یک تحرک فرهنگی را با هدف نابودسازی بافت اجتماعی عراق رهبری می کند، از احزاب سیاسی و رسانه های عراقی خواست با آن مقابله کرده و واقعیت را برملا کنند.

- یکی از رهبران فتح عراق با تاکید بر اینکه سفیر آمریکا در بغداد یک تحرک فرهنگی را با هدف نابودسازی بافت اجتماعی عراق رهبری می کند، از احزاب سیاسی و رسانه های عراقی خواست با آن مقابله کرده و واقعیت را برملا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کریم، یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه عراق اظهار کرد: پس از شکست نظامی، اقتصادی و مالی آمریکا در عراق، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از طریق الینا رومانوسکی، سفیرش در بغداد رویکرد جدیدی را با یک پوشش فرهنگی برای تبلیغ هنجارشکنی، همجنس گرایی و مسایل جنسی و دیگر موضوعات و نیز اشاعه مصرف مواد مخدر و افزایش فروشندگان و تبلیغ کنندگان آنها با هدف نابودسازی بافت اجتماعی عراق در پیش گرفت.

این رهبر ائتلاف فتح عراق گفت: آمریکا از زمان ورودش به عراق، گزینه های متعددی را برای نابودسازی بافت اجتماعی عراق در پیش گرفت که از جمله آنها اقدام نظامی بود که توسط مقاومت عراق در هم شکسته شد و نیز اقدام اقتصادی و در ادامه دلار که همگی به شکلی مفتضحانه شکست خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ائتلاف فتح از تقلاهای سفیر آمریکا برای نابودی بافت اجتماعی عراق

شکایت ائتلاف فتح از تقلاهای سفیر آمریکا برای نابودی بافت اجتماعی عراق