مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-08سياسي

زنجان عقب ماندگی ها انباشته زیادی دارد


رییس شورای اسلامی شهر زنجان به انباشت مشکلات در سطح شهر زنجان در حوزه هایی از جمله آتش نشانی، مدیریت آرامستان و پسماند شهری، سیما و منظر شهری و پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه شهر زنجان در چند سال گذشته تغییرات زیادی کرده است، اظهار کرد: به نظر شهر در حال تجربه یک تحول جدید است که بازخوردهای بومی و غیربومی موید این مطلب است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان رویش در سطح شهر زنجان را مورد اذعان بازدیدکنندگان شامل مدیران کشوری از جمله وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین افراد موثر دانست و افزود: ارائه این با خوردهای مثبت موجب تلاش روزافزون مدیریت شهری خواهد شد.

وی به تجمع بزرگ مردمی در هسته مرکزی شهر طی روز گذشته اشاره و تصریح کرد: مشارکت در برگزاری یک جشن مردمی که با برنامه های کشوری هماوردی می کرد که تزریق نشاط در سطح جامعه همراه بود، جای امتنان دارد.

ناصحی مقدم به انباشت مشکلات در سطح شهر زنجان در حوزه هایی از جمله آتش نشانی، مدیریت آرامستان و پسماند شهری، سیما و منظر شهری و پروژه های عمرانی اشاره و تصریح کرد: در این حوزه ها عقب ماندگی های زیادی داریم که با تلاش جبران خواهد شد ولی پیمودن این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان عقب ماندگی ها انباشته زیادی دارد

زنجان عقب ماندگی ها انباشته زیادی دارد