مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-27سياسي

اشتغال 244 نفر با افتتاح طرح های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد


61 طرح اشتغال زایی و کسب و کار استان یزد با حضور «نعمت الله رضایی» مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/یزد 61 طرح اشتغال زایی و کسب و کار استان یزد با حضور نعمت الله رضایی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این استان به بهره برداری رسید.

نعمت الله رضایی امروز سه شنبه(6 تیر) در جریان سفر به استان یزد و پس از شرکت در کارگروه اشتغال استان، از طرح های کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بازدید و و طرح های کسب و کار جدید این صندوق در استان را افتتاح کرد.

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در خصوص طرح های افتتاح شده امروز گفت: 61 طرح با سرمایه گذاری کلی 1495 میلیارد ریال آماده افتتاح شد که در مجموع 622 میلیارد ریال از این اعتبار را صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کارآفرینان قرار داده بود.

وی اظهار کرد: مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید به صورت همزمان این 61 طرح را با حضور در دو کارگاه تولید پوشاک و کارگاه تولید زیورآلات سنتی در مرکز استان افتتاح کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در خصوص جزییات این طرحها گفت: 16 طرح از این تعداد به مبلغ 175 میلیارد ریال و اشتغال 59 نفر مربوط به بخش خدمات، 23 طرح به مبلغ 291 میلیارد ریال و اشتغال 134 نفر در بخش صنعت و 22 طرح به مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 244 نفر با افتتاح طرح های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد

اشتغال 244 نفر با افتتاح طرح های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد