مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-16فرهنگي

اعلام برنامه های پاتوق فیلم کوتاه


فیلم های کوتاه «بمبیی»، «زاغ و کشاورز»، «بنفشه زار» و «سفر نازلی» در چهاردهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور محمد علیزاده فرد اکران، - فیلم های کوتاه بمبیی ، زاغ و کشاورز ، بنفشه زار و سفر نازلی در چهاردهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور محمد علیزاده فرد اکران، تحلیل و نقد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهاردهمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 26 تیرماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در چهاردهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، فیلم های کوتاه داستانی بمبیی به کارگردانی آمین صحرایی، زاغ و کشاورز به کارگردانی هادی کشاورز، بنفشه زار به کارگردانی آبتین سلیمی طاری و سفر نازلی به کارگردانی نیما میرزاخانی به نمایش در می آیند.

در این رویداد محمد علیزاده فرد، نویسنده، کارگردان و مدرس سینما به عنوان کارشناس جلسه چهاردهم، پس از اکران آثار با کارگردان های فیلم های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

محمد قاسمی، مجری تلویزیون، کارگردان و تهیه کننده، به عنوان مجری و کارشناس فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های پاتوق فیلم کوتاه

اعلام برنامه های پاتوق فیلم کوتاه