مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05سياسي

مراسم طرح ملی اعتلاء در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهخبرگزاری دانشجو، مراسم طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی بخش معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) صبح امروز با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و محمدمهدی طهرانچی رییس .

- مراسم طرح ملی اعتلاء صبح امروز با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهخبرگزاری دانشجو، مراسم طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی بخش معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) صبح امروز با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهیدمطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و خیرقدم به سردار قاآنی گفت: علم تابع از سیاست علم است و تاریخ علم به چهار دوره تقسیم می شود.

دوره اول مربوط به جنگ جهانی اول تحت عنوان دوره علم نظریه آفرین است که همزمان با پایان قرن 19 و ابتدای قرن 20 است و در این مقطع با نظریه های پایه ای درباره شکل گیری علم مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم طرح ملی اعتلاء در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم طرح ملی اعتلاء در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد