مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-06حوادث

استقرار 3 اکیپ آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار 3 اکیپ برای اطفاء حریق در پارک های جنگلی سطح شهر خبر داد و گفت: این اکیپ ها هر روز از ساعت 14 الی 21 شب در 3 نقطه از پارک های جنگلی مستقر شده اند.

- مرتضی کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از استقرار 3 اکیپ برای اطفاء حریق در پارک های جنگلی سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این اکیپ های خودروی و موتورسوار در راستای تسریع در اطفاء حریق هر روز از ساعت 14 الی 21 شب در 3 نقطه شامل پارک جنگلی آبیدر، ورودی پارک کودک و توس نوذر مستقر می شوند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن گرما و خشکی هوا و وجود پوشش علفی و خشک در عرصه های منابع طبیعی، به منظور پیشگیری از هرگونه حریق احتمالی مردم از روشن کردن آتش در طبیعت بخصوص در کوه آبیدر و سایر پارک های جنگلی خودداری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج برای جلوگیری از حریق مراتع، باغات، زمین های کشاورزی و پارک های جنگلی کرد: هرگز مواد شیشه ای (نظیر انواع بطری شیشه ای و پلاستیکی)، خرده شیشه و اشیای مشابه را در داخل جنگل ها و مراتع رها نکنند.

کرمی افزود: این ‏اشیا همانند عدسی ذره بین عمل کرده و موجب اشتعال علوفه خشک و مواد قابل اشتعال کف جنگل ها و مراتع شده و باعث ‏ایجاد آتش سوزی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 3 اکیپ آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج

استقرار 3 اکیپ آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج