مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:392023-07-12اقتصادي

ارزیابی روند پیشرفت 5 طرح آبرسانی به سیستان با حضور معاون اول رییس جمهور


در شانزدهمین جلسه بررسی وضعیت انتقال آب از دریا که با حضور وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت و معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، روند پیشرفت پنج طرح انتقال آب دریا مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شانزدهمین جلسه بررسی وضعیت انتقال آب از دریا ظهر امروز چهارشنبه(20 تیتر) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و در گزارشی از پیشرفت مطلوب و امیدبخش 5 ابرپروژه خط انتقال آب از دریا خبر داده شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح های آب رسانی و اثرگذاری اجرای این طرح ها در رفع دغدغه های مردم گفت: باید طرح های آبرسانی و بویژه پروژه های مرتبط با انتقال آب دریا به عنوان یک اولویت مهم پیگیری شود تا به عنوان خدمتی مهم از دولت سیزدهم به یادگار بماند.

معاون اول رییس جمهور گزارش های ارائه شده از اقدامات صورت گرفته در جهت انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود تا تاخیر صورت گرفته موجب کند شدن کار نشود و شاهد بهره برداری پروژه ها مطابق با برنامه زمانبندی باشیم.

مخبر همچنین بر لزوم اطلاع رسانی به مردم در خصوص طرح های انتقال آب دریا تاکید کرد و افزود: مردم نسبت به موضوع آب حساسیت ویژه ای دارند و ضروری است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی روند پیشرفت 5 طرح آبرسانی به سیستان با حضور معاون اول رییس جمهور

ارزیابی روند پیشرفت 5 طرح آبرسانی به سیستان با حضور معاون اول رییس جمهور