مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-26سياسي

ضرورت تجهیز طلاب به امور مرتبط با تولیدات هنری و رسانه ای و فضای مجازی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هدف اصلی در دوره های آموزشی هنر و رسانه حجره هنر این نیست که طلاب را هنرمند کنیم بلکه هدف اصلی ما این است که این چرخه هنری در همه ابعاد علمی شکل بگیرد.

- ایسنا/قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هدف اصلی در دوره های آموزشی هنر و رسانه "حجره هنر" این نیست که طلاب را هنرمند کنیم بلکه هدف اصلی ما این است که این چرخه هنری در همه ابعاد علمی شکل بگیرد.

دکتر امیر علی عموزاده در نشست خبری که با موضوع تشریح اهداف و برنامه های دوره آموزشی هنر و رسانه حجره هنر امروز 5 تیرماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، عنوان کرد: مباحث معرفت شناسی و عرفان نظری حول دو مفهوم اساسی موحد و توحید چرخش دارد و همیشه این دو مفهوم برادر هم در مباحث معرفت شناسی هستند لذا توحیدی بودن بزرگترین دستاوردی است که حجره های هنر به ارمغان می آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تعامل و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه در برگزاری دوره های آموزشی هنر و رسانه تحت عنوان حجره هنر ، بیان کرد: عرصه هنر و رسالت آن که مورد تاکید موکد مقام معظم رهبری است ما را بر آن داشت که پشتوانه فکری، فرهنگی و فلسفی هنر را بیشتر کنیم و این پشتوانه سازی مقدور نبود مگر این که از ظرفیت حوزه های علمیه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجهیز طلاب به امور مرتبط با تولیدات هنری و رسانه ای و فضای مجازی

ضرورت تجهیز طلاب به امور مرتبط با تولیدات هنری و رسانه ای و فضای مجازی