مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-01اقتصادي

زمین طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تامین شود


شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای این استان که هنوز زمین تهیه نشده با همکاری فرمانداران تسریع می شود.

- حسینعلی مقصودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که هنوز زمین تهیه نشده است، اظهار کرد: مقرر شد با همکاری فرمانداران این فرایند تسریع شود.

وی افزود: همچنین قرار شده است بانک های عامل در پرداخت تسهیلات 550 میلیون تومانی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح خود مالکی که خود مردم اقدام به ساخت و ساز می کنند، ادامه داد: در این راستا بانک های عامل در استان همکاری بیشتری خواهند داشت.

مقصودی در خصوص زیرساخت های مورد نیاز در طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: دستگاه های خدمات رسان همزمان با عملیات ساخت و ساز تأمین انشعابات اعم از آب، برق و گاز را نیز انجام می دهند.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح جوانی جمعیت تا به امروز حدود 2 هزار و 500 نفر در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند، پالایش متقاضیان در حال انجام است و سامانه برای ثبت نام کنندگان جدید باز است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مقرر شد حدود 440 قطعه زمین به مناسبت عید غدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تامین شود

زمین طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تامین شود