مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-01پزشكي

37طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در حال حاضر 37 طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جاودان سیرت ظهر شنبه در نشست با فرمانداران و مدیران شبکه های بهداشت استان افزود: در دور اول سفر رییس جمهور به استان، اعتبار طرح های حوزه بهداشتی و درمانی 485 میلیارد تومان بود که 85 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: با توجه به وضعیت موجود در سفر دوم ریاست جمهوری به استان باید طرح هایی تعریف شوند که کد ردیف ملی داشته و دارای اهمیت درمانی بوده و در راستای کمک به سلامت مردم باشد.

جاودان سیرت تصریح کرد: تعداد طرح های تعریف شده دانشگاه علوم پزشکی برای سفر دوم ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شهرستان بویراحمد 10 طرح، شهرستان کهگیلویه چهار طرح و شهرستان گچساران سه طرح، است که برخی از این طرح ها نظیر پزشکی هسته ای و بیمارستان سوختگی در تأیید شدن با مشکل خاصی مواجه نیستند.

وی افزود: در برخی طرح ها نظیر بیمارستان پاتاوه با مشکل تأمین زمین روبرو هستیم و در شهرستان مارگون نیز برای ساخت بیمارستان خیرساز، در صورت تأمین زمین، خیر سازنده آمادگی ساخت را اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است

37طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است