مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-17اقتصادي

کشتی های معطل در لنگرگاه بندرامام به 7 فروند رسید


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: تعداد کشتی های معطل در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) به 7 کشتی رسیده و هنوز مشکلات اسناد ارزی آن ها حل نشده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: تعداد کشتی های معطل در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) به 7 کشتی رسیده و هنوز مشکلات اسناد ارزی آن ها حل نشده است.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: مشکلات اسناد ارزی کشتی های حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) هنوز حل نشده است و این کشتی ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر هستند.

وی افزود: در حال حاضر 7 کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در انتظار رفع مشکل اسناد ارزی هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از حدود یک ماه گذشته مشکلات اسناد ارزی 6 کشتی حامل نهاده دامی حل نشده بود و اکنون تعداد کشتی ها به 7 فروند رسیده و هنوز مشکلات آن ها برای پهلوگیری و تخلیه حل نشده است.

وی افزود: برای پهلوگیری و تخلیه این کشتی ها باید ارز موردنیاز تامین شود و سپس با دریافت اسناد ارزی، امکان پهلوگیری و تخلیه برای این کشتی ها فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی های معطل در لنگرگاه بندرامام به 7 فروند رسید

کشتی های معطل در لنگرگاه بندرامام به 7 فروند رسید