مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-11دانش

نمایشگاه «ایران نانو 1402» بهترین فرصت برای ارائه توانمندی های ما به صنایع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقوی نمایشگاه ایران نانو 1402 را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های داخلی در حوزه نانو دانست و گفت: «نمایشگاه نانو فرصت بی نظیری برای معرفی دستاورد های نانویی است.

- نمایشگاه ایران نانو 1402 بهترین فرصت برای ارائه توانمندی های ما به صنایع است مدیرعامل شرکت نانو فناوران خاور از تمامی شرکت ها در صنایع فولاد، سیمان، گچ و مواد غذایی برای آشنایی با دستاورد ها و توانمندی های این شرکت در بخش فیلتر های صنعتی برای بازدید از نمایشگاه ایران نانو 1402 دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقوی نمایشگاه ایران نانو 1402 را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های داخلی در حوزه نانو دانست و گفت: نمایشگاه نانو فرصت بی نظیری برای معرفی دستاورد های نانویی است.

ما هر ساله در این نمایشگاه توانمندی خود را در بخش فیلتر های صنعتی معرفی می کنیم.

تاکنون بیش از 1300 مشتری صنعتی از فیلتر های شرکت نانو فناوران خاور استفاده کرده اند، اما هنوز شرکت های متعددی وجود دارند که باید با اطلاع رسانی پیرامون مزیت های فیلتر های صنعتی، این فناوری به آن ها معرفی شود.

همزمانی نمایشگاه نانو با نمایشگاه صنعت نیز مزید بر علت شده تا خیل عظیمی از مشتریان صنعتی را در نمایشگاه نانو شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «ایران نانو 1402» بهترین فرصت برای ارائه توانمندی های ما به صنایع است

نمایشگاه «ایران نانو 1402» بهترین فرصت برای ارائه توانمندی های ما به صنایع است