مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-23سياسي

روایتی از مسابقات قرآن کریم هلال احمر


رییس موسسه آموزش عالی هلال احمر با بیان اینکه مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر در 12 رشته برگزار شده است، گفت: نفرات اول هر یک از رشته ها به دوره کشوری راه یافتند که تعداد آنها 550 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، زهرا مهریزی، رییس رویداد و رییس موسسه آموزش عالی هلال ایران در مراسم افتتاحیه کشوری مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر که  در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و احکام با محوریت دفتر نمایندگی حوزه ولی فقیه در جمعبت هلال احمر ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان در حال انجام است.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات انجام شده است و 286 نفر از متسابقین به صورت حضوری و 266 نفر به صورت غیرحضوری در این دو روز در مسابقات شرکت کرده و نفرات برتر اعلام خواهد شد.

مهریزی بیان کرد: این مسابقات با شعار خدمت، صلح و دوستی در حال انجام است و هدف تسکین آلام بشری را دنبال می کند بشردوستی و فراهم کردن آرامش انسان که مورد تاکید قرآن است نیز از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

وی اظهار کرد: فراگیر کردن صلح و آرامش برای مردم و بشر با این شعار در سطح کشور از جمله اهداف برگزاری مهم است این مسابقات برای اولین بار در جمعیت هلال احمر برای گسترش آموزه های قرآنی برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مسابقات قرآن کریم هلال احمر

روایتی از مسابقات قرآن کریم هلال احمر