مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-26سياسي

دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معرفی شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، طی حکمی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه اقتصاد فناوری های بازچرخانی آب و راه حل های جامع زیست محیطی برای کاهش تنش ها و بهبود سطح زندگی مردم از جمله مهمترین ماموریت هایی است که روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری به سید محمدمهدی نوربخش به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست محول کرده است.

در حکم انتصاب نوربخش آمده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست منصوب می کنم.

همچنین براساس این حکم، تشکیل شورای اندیشه ورز اقتصاد دانش بنیان حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست با حضور طیف های مختلف از متخصصان و تدوین اسناد بالادستی و اجرایی، پیگیری مجدانه پروژه های پیشران به ویژه توسعه چاه ها و زیرساخت های فناورانه زنجیره آب ژرف از جمله مهم ترین وظایفی است که برعهده دبیر جدید ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست گذاشته شده است.

از دیگر ماموریت های ویژه ای که به نوربخش واگذار شده، می توان به توجه ویژه به توسعه اقتصاد فناوری های بازچرخانی آب و راه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معرفی شد

دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معرفی شد