مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-06سياسي

سایت موزه گوهرتپه منحصربفرد است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از گوهرتپه بهشهر به عنوان سایت موزه منحصربفرد استان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق برزگر پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران هدف از سفر به شهرستان بهشهر را پیگیری مصوبات استاندار مازندران و بررسی مسائل و مشکلات در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و ارائه راهکارها عنوان کرد و با بیان اینکه بهشهر جزو شهرستان هایی است که از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است، اظهار داشت: طرح جامع عباس آباد پس از سال ها تدوین شد و به دستگاه های ذیربط آب منطقه ای و منابع طبیعی برای اظهار نظر ارسال شد.

برزگر ادامه داد: با توجه به اینکه عباس آباد بهشهر پایگاه جهانی است انتظار است تمام دستگاه های اجرایی همکاری لازم با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان متولی این مجموعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گوهرتپه جز و سایت موزه های منحصر به فرد استان است، گفت: تلاش داریم با همکاری فرمانداری شهرستان برنامه ریزی خوبی برای آن داشته باشیم.

برزگر در خصوص کاخ صفی آباد این شهرستان، افزود: پیگیری های خوبی در خصوص این کاخ در حال انجام است و فعالیت های برنامه ریزی شده در حوزه گردشگری و صنایع دستی داریم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موزه گوهرتپه منحصربفرد است

سایت موزه گوهرتپه منحصربفرد است