مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-09سياسي

مازندران با گیلان و قزوین خواهرخوانده می شود


تفاهمنامه خواهرخواندگی بین مازندران با گیلان و قزوین برای تبادلات فرهنگی و اقتصادی بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روستای لات محله اشکورات رامسر به اهداف سفر به شهرستان رامسر اظهار داشت: این منطقه از دیرباز صاحب تمدن ویژه ای است و مردمان آن در تاریخ مراودات تجاری و فرهنگی با یکدیگر داشتند و برای آن که بتوانیم نقش کریدور شمال - جنوب را ایفا کنیم باید زیرساخت های مورد نیاز را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به نقش استان های گیلان و مازندران و قزوین در تکمیل زنجیره ارزش اظهار داشت: 11 روستا از مازندران با جمعیت هزار نفری در منطقه اشکورات واقع شده است و این منطقه درد تولید محصولات غذایی نقش مهمی دارد.

استاندار مازندران با اشاره به جاده قزوین - رحیم آباد و کلاچای سرعت بخشی برای تکمیل آن را ضروری دانست و گفت: این جاده مهم می تواند سه استان را با برنامه و تفاهمنامه خواهرخواندگی به توسعه برساند.

استاندار مازندران توسعه ارتباطات فرهنگی و اقتصادی بین قزوین، مازندران و گیلان را ضروری خواند و گفت: قزوین در حوزه صنعت و مازندران و گیلان در تولید مواد غذایی نقش مهمی دارند و با پیوند سه استان می توانیم محور اصلی کریدور شمال - جنوب تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با گیلان و قزوین خواهرخوانده می شود

مازندران با گیلان و قزوین خواهرخوانده می شود