مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-16اقتصادي

رشت به مرکز مبادلات تجاری بین ایران و ایتالیا تبدیل شود


شهر رشت فرصت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در حوزهای تجاری و گردشگری دارد و می تواند به مرکز مبادلات تجاری بین ایران و ایتالیا تبدیل شود.

- ایسنا/گیلان سفیر ایتالیا در ایران گفت: شهر رشت فرصت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در حوزهای تجاری و گردشگری دارد و می تواند به مرکز مبادلات تجاری بین ایران و ایتالیا تبدیل شود.

رحیم شوقی، شهردار رشت روز یکشنبه، 25 تیر در حاشیه دیدار با جزوپه پرونه، سفیر کشور ایتالیا در ایران، رشت را بزرگترین شهر شمال ایران و از شهرهای با مزیت ویژه گردشگری خواند و گفت: سالانه به ویژه در فصول بهار و تابستان، تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر خارجی از کشورهای مختلف وارد شهر رشت می شوند.

وی با بیان این که رشت به شهر اولین ها شهرت دارد، گفت: نوع اقلیم و شرایط جغرافیایی شهر رشت از طرفی آب و هوای شبه مدیترانه ای که مشابه اروپا و برخی از شهرهای کشور ایتالیاست باعث شده میزان بارندگی رشت چندین برابر فلات مرکزی ایران باشد که این امر قطعا از چهره شهر و سرسبزی آن پیداست.

شهردار رشت ادامه داد: شهرداری رشت از گسترش و تعمیق ارتباطات و همکاری خود در بخش های سرمایه گذاری با شهرهای مختلف کشور ایتالیا استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت به مرکز مبادلات تجاری بین ایران و ایتالیا تبدیل شود

رشت به مرکز مبادلات تجاری بین ایران و ایتالیا تبدیل شود