مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-06سياسي

تبیین واقعه غدیر یکی از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‍های مقابله با هجمه ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‍های مقابله با هجمه ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم با اشاره به بیانات رهبری گفت: فرماندهی معظم کل قوا می‍ فرمایند، بزرگترین خطر برای نظام و حکومتی مثل نظام و حکومت ما که با نام اسلام به وجود آمده، این است که ما فراموش کنیم الگوی حکومت ما، امیرالمؤمنین است و همّت جمهوری اسلامی باید این باشد که خود را به آن الگویی که در غدیر معرفی شد و در دوران پنج ساله حکومت امیرالمؤمنین، نمونه آن نشان داده شد، نزدیک کند.

امیر سرتیپ واحدی افزود: نیروی هوایی ارتش با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همکاری و همدلی فرماندهان و مسئولان این نیرو، گام‍های موثری در راستای اشاعه و معرفی فرهنگ علوی و الگو قرار دادن امیر مومنان برداشته و در همین راستا در تلاشیم با به کارگیری و اجرای انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین واقعه غدیر یکی از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است

تبیین واقعه غدیر یکی از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است