مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-04اقتصادي

چه خبر از «وام سفر»؟


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از اجرایی شدن «وام سفر» و طرح «سفر ارزان» پس از رونمایی از پلتفرم «ایران بین» تا حدود شش هفت ماه دیگر خبر داد.

- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از اجرایی شدن وام سفر و طرح سفر ارزان پس از رونمایی از پلتفرم ایران بین تا حدود شش هفت ماه دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سال گذشته با هدف اجرایی شدن سفرهای ارزان، طراحی پلتفرم ایران سفر را آغاز کرد که اکنون نام آن به ایران بین تغییر کرده است.

طبق اظهارات مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی، که ماموریت اجرای این طرح از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آن محول شده، قرار بود این پلتفرم تا اواخر سال گذشته رونمایی و قابل بهره برداری شود، که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

همزمان با آن، پیگیری برای دریافت تسهیلات از محل تبصره 18 با هدف پرداخت وام سفر به سه دهک پایین جامعه آغاز شد و قرار بود 30 میلیون تومان با عنوان وام سفر با چهار درصد سود به کارمندان دولت یا کسانی که می توانند گواهی کسر از حقوق دریافت کنند تعلق گیرد، که اجرای این بخش از طرح به تامین بودجه از سوی دولت منوط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از «وام سفر»؟

چه خبر از «وام سفر»؟