مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-07سياسي

غدیر به عنوان یک تفکر غنی باید گسترش یابد


غدیر تنها یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک تفکر است و باید گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: فصل تابستان رسیده است و باید اوقات فراغت جوانان را فراهم ساخت چراکه این اوقات فراغت دغدغه والدین است.

وی با بیان اینکه تأمین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و نداشتن برنامه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت یک تهدید بزرگی است، گفت: دستگاه های اجتماعی و متولیان امور جوانان اگر برنامه درست و جذاب نداشته باشند طبعاً دشمن جای خالی شما را پر خواهد کرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه در فصل تابستان فرصت بزرگی در دست ماست تا با اجرای برنامه های جذاب اوقات فراغت جامعه را تأمین کرد، افزود: توصیه بنده رعایت دو نکته مهم است که اولاً به دنبال طراحی و اجرای برنامه های سالم باشید و دوماً حتماً سلیقه مخاطب را در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: اگر برنامه شما جذابیت نداشته باشد طبعاً مخاطب شما هم جذابیتی حس نخواهد کرد از این رو محیط های سالم را برای تأمین اوقات فراغت را معرفی کرده و مردم هم آنها را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه به موضع گیری مثبت رییس جمهور جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر به عنوان یک تفکر غنی باید گسترش یابد

غدیر به عنوان یک تفکر غنی باید گسترش یابد