مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-04بين الملل

پلیس رژیم صهیونیستی در میدان پاریس چه می خواهد؟


به نظر می آید شرایط وخیم در فرانسه موجب شده که روش های جدیدی برای مهار اعتراضات چون یاری گرفتن از کشورهای دیگر در دستور کار قرار گیرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: برخی منابع خبری اعلام کردند، در ادامه سرکوب معترضان در فرانسه، پلیس این کشور از پلیس رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده است.

میدل ایست مانیتور گزارش داد، شیمون نحمانی، معاون بخش عملیات پلیس رژیم صهیونیستی، این درخواست را در جلسه استماع کمیته امنیت ملی در کنست اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه اسراییل تودی، یعکوف شبتای ، کمیسر پلیس رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی فرماندهی پلیس در صبح یکشنبه به اداره عملیات، اداره اطلاعات و واحد روابط خارجی دستور داد درباره علل سلسله اعتراضات و چگونگی مقابله قبل از وقوع آن، تحقیق و مطالعه کنند.

به نظر می آید، شرایط وخیم در فرانسه موجب شده که روش های جدیدی برای مهار اعتراضات چون یاری گرفتن از کشورهای دیگر در دستور کار قرار گیرد.

طبق گزارش های اعلام شده در فرانسه، معترضان خشن برای پنجمین شب متوالی، به مغازه ها آسیب رساندند و غارت کردند، ماشین ها و اتوبوس ها را سوزاندند و با 45 هزار افسر پلیس که برای سرکوب شدیدترین تحولات اجتماعی فرانسه در سال های اخیر به سراسر کشور بویژه شهرهای بزرگی از جمله مارسی، بوردو و لیون آمده اند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس رژیم صهیونیستی در میدان پاریس چه می خواهد؟

پلیس رژیم صهیونیستی در میدان پاریس چه می خواهد؟