مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-29سياسي

عید قربان به معنای رمی ظالمان و خالص شدن در راه خداست


در مکتب اسلام مناسک حج یک دانشگاه است و عید قربان زمان تفکر و تدبر در راه خداست، برهمین اساس عید قربان به معنای رمی ظالمان و در راه خدا خالص شدن است.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت:در مکتب اسلام مناسک حج یک دانشگاه است و عید قربان زمان تفکر و تدبر در راه خداست، برهمین اساس عید قربان به معنای رمی ظالمان و در راه خدا خالص شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز عید قربان اصفهان، اظهار کرد: در مکتب اسلام مناسک حج مانند دانشگاه آموزنده است و عید قربان زمان تفکر و تدبر در راه خداست، به همین اساس عید قربان به معنای رمی ظالمان و در راه خدا خالص شدن است.

وی افزود: سعی صفا و مروه اشاره به تلاش و کوششی است که در مکتب اسلام گنجانده شده است که باید با اسم خداوند آغاز شود؛ ضرورت دارد در بندگی خداوند خالص شویم، در این صورت شیطان نیز نمی تواند در ما رسوخ کند.

یکی از بزرگ ترین الگوهای خلوص برای انسان ها حضرت ابراهیم (ع) است که در مواجه با امتحان های الهی سربلند شد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: سرزمین وحی ابتدا همه مسلمین به صورت مساوی فارغ از هرگونه نژاد مُحرم می شوند و همه یک خدا را فریاد می زنند، در صورتی که امروز شاهدیم در بسیاری از کشورهای غربی هنوز سیاست های نژادپرستی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید قربان به معنای رمی ظالمان و خالص شدن در راه خداست

عید قربان به معنای رمی ظالمان و خالص شدن در راه خداست