مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-22سياسي

رتبه نخست مازندران در فعالیت های قرآنی


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران بیش از 900 موسسه و خانه های قرآنی دارد که بعد از تهران دومین استان محسوب می شود، - ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران بیش از 900 موسسه و خانه های قرآنی دارد که بعد از تهران دومین استان محسوب می شود، گفت: مازندران در ماه رمضان امسال در فعالیت های قرآنی رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار امروز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی در عصری که دشمن در حال دروغ پراکنی است، اظهار کرد: در حال حاضر با جهاد تبیین باید جامعه دینی به درستی شناسانده شود.

وی شناسایی ماموریت های جدید را رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی وابسته به مردم و رهبری است حرکت در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی از اهداف این اداره کل است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران مسجد را بستر تحرکات اجتماعی دانست و ادامه داد: در گام دوم انقلاب هم برای تمدن سازی باید روی کانون های جامعه پرداز سرمایه گذاری کنیم که مساجد یکی از کانون ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست مازندران در فعالیت های قرآنی

رتبه نخست مازندران در فعالیت های قرآنی