مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-14ورزشي

سرمایه گذاران در جزیره بوموسی تسهیلات چهار درصد دریافت می کنند


استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت جزیره بوموسی، گفت: هر سرمایه گذاری بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند تسهیلات چهار درصد به وی اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی در نشست میز تصمیم استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات جزایر استان که با حضور سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهارکرد: توسعه جزایر یکی از ضرورت های استان هرمزگان است و هیچ گونه تعللی در این حوزه پذیرفته نیست .

وی افزود: بخشی از بندرگاه ابوموسی قرار است تا دهه فجر آماده افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر جزایر نیز باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان بر لزوم لایروبی اسکله جزیره لارک و تکمیل شبکه های برق رسانی جزای تاکید کرد و افزود: مسئولیت پشتیبانی از کسانی که در جزایر هستند با ما است و هر کس، کم کاری کند به کشور خیانت کرده است.

وی افزود: ساکنان جزایر جز خداوند کسی را ندارند بنابراین باید وقت گذاشته شود و سازمان برنامه و بودجه نیز جزایر را به شکل ویژه ببینند.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نیز بر لزوم حل مشکلات برق رسانی، آب رسانی و توسعه زیرساخت های ورزشی جزایر سه گانه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران در جزیره بوموسی تسهیلات چهار درصد دریافت می کنند

سرمایه گذاران در جزیره بوموسی تسهیلات چهار درصد دریافت می کنند