مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:062023-07-20پزشكي

ماجرای مرگ مرگ کودک سه ماهه بدلیل خرابی آمبولانس!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته خبری مبنی بر مرگ کودک سه ماهه بدلیل خرابی آمبولانس در مسیر بیمارستان گلستان به ابوذر در فضای مجازی منتشر شد.

عارف شرهانی سخنگوی اورژانس 115 خوزستان در واکنش به این خبر توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می خوانید: یک نوزاد سه ماهه در بیمارستان گلستان اهواز به دلیل مشکل قلبی تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بعد از عمل، برای ادامه درمان به بیمارستان مبدا (ابوذر) بازمی گردد.

 بر این اساس یک آمبولانس از سیستم بین بیمارستانی ساعت 11:02 دقیقه روز سه شنبه بیمار را از بیمارستان گلستان تحویل گرفته و عازم ماموریت می شود اما در طول مسیر با نقص فنی مواجه شده که بر اساس شنیده ها احتمالا نقص در پمپ بنزین و یا به علت تمام شدن بنزین بوده است.

آمبولانس کمکی بیمار را در ساعت 11:44 دقیقه به بیمارستان ابوذر انتقال می دهد و نوزاد در ساعت 14:30 دقیقه فوت می کند.

سیستم آمبولانس بین بیمارستانی برای یک سری ماموریت های انتقال بیمار از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است و بر اساس توافق بین سیستم درمانی و اورژانس اهواز قرار شد یک تعداد آمبولانس خارج از سیستم اورژانس 115 برای این منظور اختصاص یابد.

راننده های تعیین شده برای این آمبولانس ها خارج از سیستم راننده های اورژانس 115 هستند و یک نفر نیروی درمانی(همراه طبی) این آمبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ مرگ کودک سه ماهه بدلیل خرابی آمبولانس!

ماجرای مرگ مرگ کودک سه ماهه بدلیل خرابی آمبولانس!