مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 05:102023-07-11بين الملل

دیپلمات روس: غرب در حال شکست خوردن در اوکراین است


غرب در حال شکست خوردن در اوکراین است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمایت های آمریکا از عضویت اوکراین در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و فشارها به ترکیه برای موافقت با درخواست پیوستن سوئد به این ائتلاف نظامی، با واکنش دیپلمات های روسیه همراه شد.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن بامداد سه شنبه گفت که آمریکا نشست پیش روی سران ناتو در لیتوانی را به نامطلوب ترین تقابل با مسکو سوق می دهد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، آنتونوف در کانال تلگرامی خود نوشت که دولت آمریکا در حال آماده سازی تصمیمات ضد روسی در نشست سران ناتو در لیتوانی است.

وی در این باره توضیح داد: همه چیز در حال انجام است تا افکار عمومی محلی برای تصویب هرگونه تصمیم ضد روسی که در روزهای آینده در ویلنیوس اتخاذ خواهد شد، آماده شود .

این دیپلمات روس همچنین هشدار داد: حرکت وضعیت به سمت نامطلوب ترین نتیجه در رویارویی بین فدراسیون روسیه و اعضای ائتلاف ناتو ادامه دارد .

از سوی دیگر، کنستانتین گاوریلوف نماینده هیأت روسی در وین و مذاکره کننده ارشد امنیتی این کشور گفت که غرب در حال شکست خوردن در جنگ اوکراین با روسیه است.

گاوریلوف در مصاحبه با شبکه ریانووستی توضیح داد: هم آمریکا و هم ناتو درک می کنند که زمان به نفع آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: غرب در حال شکست خوردن در اوکراین است

دیپلمات روس: غرب در حال شکست خوردن در اوکراین است