مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-05سياسي

«غبارخیزترین استان» کشور مقامات پایتخت را به خراسان جنوبی می کشاند


دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار برای بررسی وضعیت پدیده غبارخیزی و اختصاص اعتبار برای مقابله با آن به خراسان جنوبی سفر می کند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، 13 اردیبهشت ماه امسال علی محمد طهماسبی، دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در جمع رسانه ها اعلام کرد که  23 استان کشور دارای کانون گرد و غبار است و 6 استان کشور به ترتیب خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان و هرمزگان 85 درصد غبارخیزی کشور را دارند.

وی همچنین گفت: 35 کانون گرد و غبار در خراسان جنوبی وجود دارد.

با شروع بادهای 120 روزه یا بهتر بگوییم 180 تا 190 روزه و ورود خراسان جنوبی به بیست و دومین سال خشکسالی پدیده گرد و غبار نیز در این استان شدت و حدت یافته است و کمتر روزی ست که آسمان خراسان جنوبی تیره و تار نباشد.

همین غبار خیزی و در وضعیت خطرناک و ناسالم قرار گرفتن خراسان جنوبی و آثار مخرب گردو غبار مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی را بر آن داشت تا راهی پایتخت شده دست به دامان دبیر ستاد ملی گرد و غبار برای مقابله با این پدیده شود.

دیدار با دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اسدلله حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی امروز با دبیر ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غبارخیزترین استان» کشور مقامات پایتخت را به خراسان جنوبی می کشاند

«غبارخیزترین استان» کشور مقامات پایتخت را به خراسان جنوبی می کشاند