مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-09اقتصادي

شناسایی 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آمارهای سرشماری نفوس مسکن در سال 1395، حدود 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آمارهای سرشماری نفوس مسکن در سال 1395، حدود 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی وجود دارد.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا افزود: از بین مساکن خالی شناسایی شده در استان، 25 هزار و 700 واحد مسکونی خالی مربوط به شهر ارومیه است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه اراضی داخل محدوده شهرها که خالی و بلا استفاده مانده اند شناسایی و تعیین تکلیف می شوند، افزود: این اراضی در صورت عدم ساخت و ساز، جهت بهره برداری تغییر کاربری می شوند.

وی ادامه داد: در داخل شهر ارومیه حدود یک هزار هکتار زمین داریم که خالی بوده و به نوعی احتکار شده که این اراضی تعیین تکلیف می شوند.

حمزه لو افزود: شناسایی واحدهای خالی از دیگر موارد مورد پیگیری است که برای جلوگیری از احتکار واحد مسکونی با جدیت اجرایی می شود تا بازار مسکن در آذربایجان غربی ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی بنگاه های املاک از دیگر مسائل مورد توجه در ساماندهی بازار مسکن است و عملکرد مشاوران املاک تحت نظارت ناظران ویژه قرار می گیرد، اضافه کرد: سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی

شناسایی 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی