مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 00:452023-07-01اقتصادي

صادرات تعاونی های لرستان به بیش از 47 هزار دلار رسید


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی های استان از سال گذشته تاکنون 47 هزار و 656 دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی های استان از سال گذشته تاکنون 47 هزار و 656 دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده اند.

علی جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویت ساختار تعاون و ایجاد شرکت های تعاونی در سطح استان، اظهار کرد: یکی از مقوله های مهم این اداره کل و در سطح کلان وزارت کار تقویت تشکیلات تعاون و گسترش شرکت های تولیدی در بخش تعاون بوده چراکه در گام سوم برنامه های توسعه که رویکرد تعاونی محور دارد نقش این حوزه در توسعه اقتصاد و ایجاد شغل بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه تعاون به عنوان پایلوت قرار گرفته است، افزود: در ارتباط با اجرای طرح های تعاون اشتغال محور در مرحله اول انتخاب رومشکان به عنوان پایلوت منطقه محروم و تلاش در جهت رفع محرومیت زدایی و توسعه اشتغال این شهرستان برنامه هایی جهت ایجاد کسب وکارهای جمعی و ایجاد تعاونی و بهره مندی از سرمایه های مردم در قالب تعاون انجام شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون 45 شرکت تعاونی در مراحل ثبت در سامانه جامع هوشمند تعاون هستند و از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تعاونی های لرستان به بیش از 47 هزار دلار رسید

صادرات تعاونی های لرستان به بیش از 47 هزار دلار رسید