مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-23اجتماعي

جشنواره«عصر جدید یاددهی و یادگیری» معلمان آموزش ابتدایی برگزار شد


معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره «عصر جدید یاددهی و یادگیری»معلمان آموزش ابتدایی در این استان خبر داد.

- خرم آباد- معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر دریکوند در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران، معاونان و آموزگاران مجری طرح شهید همت و بسته زبان آموزی پایه اول برای تلاش های ارزنده آنها در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی با هدف ترویج گفتمان آموزشی و ایجاد فرصت ارائه توانمندی های معلمان در ادامه و تکمیل طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان امسال در استان اجرا که بیش از 350 شرکت کننده طراحی آموزشی و فیلم تدریس خود را در سامانه کشوری عصر جدید بارگذاری کردند.

وی افزود: بیش از 750 آموزگار با هدف تقویت محیط یادگیری از طریق بحث و تبادل نظر و ارائه بازخوردهای شفاهی و توصیفی در بخش گفتمان آموزشی سامانه کشوری عصر جدید یاد دهی و یادگیری دوره ابتدایی ثبت نام کردند.

معاون آموزش و پرورش لرستان، اظهار داشت: داوری و گفتمان آموزشی مرحله استانی این جشنواره از تاریخ 30 خرداد شروع و تا پنج تیر 1402 ادامه خواهد داشت و داوری آثار در دو بخش مجازی و حضوری انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره«عصر جدید یاددهی و یادگیری» معلمان آموزش ابتدایی برگزار شد

جشنواره«عصر جدید یاددهی و یادگیری» معلمان آموزش ابتدایی برگزار شد