مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-09بين الملل

جنگ اوکراین پانصد روزه شد


حالا پانصد روز از آغاز «عملیات ویژه نظامی» روسیه با دستور پوتین گذشته است و جنگی که بیش از 16 ماه به طول انجامیده، با کارشکنی غرب در مسیر مذاکرات صلح و پمپاژ سلاح به یک طرف جنگ ، - حالا پانصد روز از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه با دستور پوتین گذشته است و جنگی که بیش از 16 ماه به طول انجامیده، با کارشکنی غرب در مسیر مذاکرات صلح و پمپاژ سلاح به یک طرف جنگ ، راهکار روشنی برای پایان آن متصور نیست.

جنگ اوکراین پانصد روزه شد.

24 فوریه 2022 بود که نیروهای روسیه در پاسخ به خلف وعده های غرب و گسترش ناتو، به اوکراین حمله ور شدند و با آغاز عملیات ویژه نظامی بر آن شدند تا خود با ایجاد مناطق حائل، فاصله لازمه را پس از جنگ سرد ایجاد کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سقوط دیوار برلین در 1989 و فروپاشی اتحاد شوروی در سال 1991، روسیه امروزی تحت فشار یک جریان مهم از سمت غرب بوده است: گسترش ناتو.

  با فروپاشی دیوار برلین، این نگرانی از سمت مسکو وجود داشت که با اتحاد دوباره آلمان غربی و شرقی، نیروهای ناتو در آلمان شرقی مستقر شوند.

  جیمز بیکر، وزیر خارجه سابق آمریکا پس از سقوط دیوار برلین خواستار اتحاد آلمان غربی و شرقی بود و جرییات یک دیدار محرمانه میان او و میخاییل گورباچف، رییس جمهوری سابق اتحاد جماهیر شوروی نشان می دهد که این وزیر خارجه سابق آمریکا تضمین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین پانصد روزه شد

جنگ اوکراین پانصد روزه شد