مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-24سياسي

صادرات تجهیزات ایرانی در حوزه های فیبرنوری و تجهیزات مخابراتی


سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رییس جمهور تشریح کرد.

- امیرحسین میرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره دستاوردها و همکاری های مشترک علمی و فناوری به کشور ونزوئلا در سفر اخیر رییس جمهور توضیح داد و گفت: یکی از بحث های جدی دولت در تعاملات بین المللی محور علم و فناوری است و در سفرهایی که به ویژه رییس جمهور به کشورهای مختلف دارند، علم و فناوری به صورت واضح، مشخص و پررنگ مطرح می شود و خیلی ظرفیت های خوبی برای توسعه تعاملات علمی و فناوری ایجاد شده است.

ساخت یک مرکز همودیالیز با تجهیزات ایرانی در ونزوئلا وی افزود: در سفر به ونزوئلا اتفاقات خوبی افتاد؛ شرکت دانش بنیان ایرانی که تولید کننده دستگاه همودیالیز است، چند نمونه از محصولات خود را ارسال کرده بودند و فرایند ثبت این دستگاه ها در این کشور شروع شده و قرار است بعد از تایید، یک مرکز همودیالیز 50 تخت خوابی با تجهیزات ایرانی و ساخت شرکت های دانش بنیان در ونزوئلا ایجاد شود.

راه اندازی خط مونتاژ دستگاه همودیالیز در ونزوئلا سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بین ایران و ونزوئلا برای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تجهیزات ایرانی در حوزه های فیبرنوری و تجهیزات مخابراتی

صادرات تجهیزات ایرانی در حوزه های فیبرنوری و تجهیزات مخابراتی