مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-24سياسي

تورهای گردشگران چینی و روسی به اردبیل می آیند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با برگزاری رویداد 2023 تور گردشگران عربی، چینی و روسی وارد استان اردبیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: رویداد 2023 ظرفیت و جریان تحولی خوبی را در استان اردبیل به وجود آورده تا ما از این فرصت بی نظیر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این رویداد چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ این استان بی نظیر بوده و هیچ موقع چنین موقعیت و موهبتی نصیب استان اردبیل نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد به شکل شایسته و آبرومند برگزار شده است، گفت: در سایه برگزاری رویداد 2023 استان اردبیل در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

محمدی ادیب از عقد قرارداد با صاحبان آژانس ها و تورهای گردشگری در مناطق مختلف خبر داد و افزود: در قالب این عقد قرارداد سعی بر این است تا پذیرای گردشگران در فصول مختلف باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تاکید مسئولان استانی و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های بین المللی تولید و پخش پیام های تبلیغاتی را با تنوع خاص شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای گردشگران چینی و روسی به اردبیل می آیند

تورهای گردشگران چینی و روسی به اردبیل می آیند