مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-17فرهنگي

معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان


آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه یکشنبه بیست و پنجم تیر سال جاری در قالب یک رویداد آنلاین پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- جی پلاس ، آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در قالب یک رویداد آنلاین شامگاه یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه با معرفی نفرات برگزیده برگزار و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم فاطمه آل عباس مجری برنامه پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان را قرائت کرد.

ایجاد افق های روشن در امیدآفرینی و کشف استعدادهای نهفته موسیقی در این پیام آمده است: رشد و تعالی حرکت فرهنگی در سرزمین پهناور ایران اسلامی از گذشته تا امروز، با هنر موسیقی و با عزم و همت هنرمندان پیشکسوت در کنار اشتیاق جوانان برای آموزش و فراگیری این هنر برآمده از فطرت و نهاد آدمی، در تعامل با جامعه و جهان پیرامون، در جان نسل های مختلف تداوم و جریان داشته است و امروز شاهد پیشرفت و بالندگی آن در جای جای این مرز و بوم هستیم.

هنرمندان جوان ما بعنوان آینده سازان کشور عزیزمان با استعدادهای بی شمار و توانمندی هایشان همواره برخوردار از ویژگی هایی چون عشق، شور، طراوت و پاکی هستند که همین مهم با بهره مندی و همنشینی در کنار استادان و بزرگان موسیقی بعنوان میراث داران این هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان