مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15سياسي

همکاری قوه قضاییه و پلیس برای برخورد با هنجارشکنان


قوه قضاییه وظیفه دارد برای برخورد با هنجارشکنان با پلیس همکاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

معاون قوه قضاییه در این مراسم با بیان اینکه بعد از 5 سال در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به نحوی مطلوب حرکت نشده است و این بیانیه که یک سند بالادستی است نیازمند تدوین برنامه ها است، گفت: اعتراف می کنم همه ما کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: با تدابیر و تلاش های شبانه روی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سربازان فراجا و تلاش همکاران در دستگاه قضایی توانستیم در مسیر پر چالش سال های گذشته عبور کنیم.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه وقتی فرامین رهبری را مد نظر قرار دادیم و در این راستا حرکت کردیم شاهد بودیم چه موفقیت های حاصل شد، گفت: دشمن در حوادث گذشته برنامه های مختلفی اجرا کرد و با فوت مهسا امینی حوادث مختلفی رخ داد که بعد از فروکش کردن تب آن، باز حوادث ادامه داشت و این موضوع نشان از برنامه دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه هر تریبونی که منجر به دو قطبی شدن در جامعه شود محکوم است، گفت: در این راستا یک روز موضوع مهسا امینی و روزی دیگر موضوع حجاب مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری قوه قضاییه و پلیس برای برخورد با هنجارشکنان

همکاری قوه قضاییه و پلیس برای برخورد با هنجارشکنان