مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-13فناوري

اجرای طرح آموزش مهارت های کار با رایانه ویژه سوادآموزان در البرز


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از تحقق صد درصدی طرح آموزش مهارت های کار با رایانه ویژه سوادآموزان دوره انتقال استان خبر داد.

- رؤیا عسگرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر از تحقق صد درصدی طرح آموزش مهارت های کار با رایانه ویژه سوادآموزان دوره انتقال استان البرز خبر داد و اظهار کرد: 90 نفر از سوادآموزان دوره انتقال در طرح آموزش مقدماتی کار با رایانه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تعریف سواد با توسعه و پیشرفت فناوری تغییر کرده است، بیان داشت: توانمندسازی افراد کم سواد در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از اولویت ها و راهکارهای سرآمد سازمان نهضت سوادآموزی است که در جذب و نگهداشت سوادآموزان نیز تأثیر بسزایی دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به تحقق صد درصدی حجم ابلاغی طرح ICDL در استان تصریح کرد: در سال جاری برای 90 نفر از نوسوادان دوره انتقال در قالب 6 کلاس، آموزش های لازم در زمینه آشنایی با الفبا و اعداد انگلیسی، کلمه های پرکاربرد، کار در محیط ورد، اینترنت، پست الکترونیک و … به صورت تئوری و عملی اجرا شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را آشنایی نوسوادان با اصول اولیه کار با رایانه و استفاده در زندگی روزمره آنان دانست و افزود: کارگاه های مهارتی این طرح با استفاده از ظرفیت هنرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش مهارت های کار با رایانه ویژه سوادآموزان در البرز

اجرای طرح آموزش مهارت های کار با رایانه ویژه سوادآموزان در البرز