مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-11سياسي

دشمن به دنبال سست کردن بنیان خانواده است


فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از حربه های مختلف به دنبال سست نمودن بنیان خانواده است گفت: پلیس در اجرای مقابله با بی حجابی برابر قانون عمل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید هداوند ظهر سه شنبه در همایش چادرهای آسمانی که به صورت همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات پلیس البرز برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن درصدد ترویج بدحجابی، برداشتن غیرت دینی و رواج بی عفتی در جامعه با استفاده از ابزارهای مختلف و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای است که همه مردم و مسئولان باید با این پدیده مقابله کنند.

سردار هداوند تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب 32 دستگاه وظیفه و مسئولیت دارند و 300 مصوبه توسط شورای عالی فرهنگی در این خصوص ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: تقویت و پاسداری از آزادگی، غیرت دینی، حجاب، عفاف، امر به معروف و نهی از منکر از شاخصه های فرهنگ در جامعه اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی دستگاه ها در بحث عفاف و حجاب آنچنان که باید اثرگذار عمل می کردند اقدام نکرده اند و باید بیش از پیش به این مهم بپردازند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مسئله حجاب دارای ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و مؤلفه های گوناگونی همچون منزلتی، شخصیتی و رفتاری تشکیل شده و از منظرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال سست کردن بنیان خانواده است

دشمن به دنبال سست کردن بنیان خانواده است