مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-19سياسي

برای تحقق مرجعیت علمی باید فراتر از مرزهای جغرافیایی خود حرکت کنیم


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه باید فراتر از مرزهای جغرافیایی خود حرکت کنیم، گفت: جایگاه دانشگاه های ایران در جهان جایگاه بسیار خوبی است اما این کافی نیست.

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه باید فراتر از مرزهای جغرافیایی خود حرکت کنیم، گفت: جایگاه دانشگاه های ایران در جهان جایگاه بسیار خوبی است اما این کافی نیست.

بنابراین با توجه به ظرفیت موجود و همبستگی کشورهای اسلامی ما باید برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در اختتامیه دومین دوره آموزشی- فرهنگی ویژه دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور، گفت: امیدوارم این فرصت را که تحت عنوان اردوی فرهنگی _ آموزشی با دو هدف ایجاد دوستی و مودت در میان شما دانشجویان عزیز و ایجاد آگاهی به منظور رشد فردی و ارتقاء فعالیت های گروهی و در عین حال تلاش برای رفع چالش های کشورهای اسلامی در جهان اسلام ایجاد شده است را مغتنم شمارید.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: هم اندیشی مقدمه ای است تا به یافته های علمی دست یابید که در نهایت سبب رشد فردی شما در کشورهای خودتان نیز می شود زیرا بسیاری از چالش های موجود به دلیل نگاه فردی بدون توجه به اتفاقاتی که به صورت جمعی رخ می دهد، ایجاد می شود، اگر چنانچه ما نتوانیم با نگاه جمعی به آن موارد بپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق مرجعیت علمی باید فراتر از مرزهای جغرافیایی خود حرکت کنیم

برای تحقق مرجعیت علمی باید فراتر از مرزهای جغرافیایی خود حرکت کنیم