مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-27سياسي

چمران: شایعات استعفای شهردار تهران از نظر قانونی پیگیری شود


شایعات استعفاء شهردار تهران باید از نظر قانونی پیگیری شود.

- رییس شورای شهر تهران گفت: شایعات استعفاء شهردار تهران باید از نظر قانونی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما دیروز با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه گفتند چون سه نفر در صحن شورا حاضر نیستند بازداشت شده اند، تأکید کرد: آقای شربیانی با بنده تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه چون حالشان خوب نیست به صحن بیاید یا خیر؟ که ما گفتیم بیایند و آمدند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای اقراریان هم برای حضور در قوه قضاییه اجازه گرفت و آقای کاشانی هم برای حضور در کربلا در روز عرفه اجازه کتبی گرفت که دعای گوی ما و دروغ گویان باشد.

وی با بیان اینکه ما دیروز با شهردار تهران جلسه داشتیم، تاکید کرد: مسائل زیادی را در این جلسه مطرح کردیم؛ برای مثال خرابی دستگاه تهویه ساختمان شماره دو شهرداری مطرح شد.

چمران ادامه داد: علت این مسائل معلوم است؛ وقتی دیده می شود عده ای کار می کنند، عده ای دیگر هم به جنب و جوش و تکاپو می افتند که نگذارند کار کنند؛ برای باغات هنوز لایحه ای نیامده و چیزی تصویب نشده و معلوم نیست از کجا خبر دارند می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: شایعات استعفای شهردار تهران از نظر قانونی پیگیری شود

چمران: شایعات استعفای شهردار تهران از نظر قانونی پیگیری شود