مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-27ورزشي

غنی سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: غنی سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی شده و در این راستا باید اقدامات جدی انجام شود.

- بهزاد فروغی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به موضوع اشتغال جوانان اظهار کرد: مباحث مربوط به جوانان موضوعی نیست که در چهارچوب یک دستگاه یا سازمان بگنجد بلکه همه باید در حیطه ی وظایف ذاتی خود برای جوانان تلاش کنند.

وی بابیان اینکه اشتغال مهمترین دغدغه ی جوانان است، افزود: جوانان مطالبات به حقی دارند و ما مسئولان می بایست تمام سعی و توان خود را برای رفع مشکلات موجود به کار بندیم.

فروغی با بیان اینکه ما در عمل می خواهیم که جوانان در وسط میدان باشند، گفت: خوشبختانه اراده ویژه ای در مجموعه مدیریتی کشور برای تلاش در جهت بهبود شرایط جوانان در زمینه های ازدواج، اشتغال و مسکن وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان باید در اولویت برنامه های مسئولان باشند، ادامه داد: لازم است که تمامی شهرک های صنعتی، شهرک های کشاورزی، مراکز علم و فناوری و … استان، اولویت اولشان جوانان استان و اشتغال این عزیزان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: در کنار وظایفی که دستگاه های اجرایی نسبت به مقوله جوانان دارند، استفاده از ظرفیت خیرین این حوزه نیز می تواند به کاهش مشکلات موجود کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

غنی سازی اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود