مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-01ورزشي

تاکید استاندار کردستان بر توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق حاشیه


استاندار کردستان ضمن بازدید از دو پروژه عمران شهری در منطقه اسلام آباد(تقتقان) سنندج، بر توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا که به همراه جمعی از مدیران از طرح های عمرانی شهرداری سنندج بازدید کرد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای شهرف اظهار داشت: امروز از دو پروژه ارزشمند در دست اجرای شهرداری بازدید شد که یکی از آنها  کمربندی اسلام آباد است که از 15 سال پیش شروع و چند سال نیز تعطیل بوده است.

وی با بیان اینکه کمربندی اسلام آباد امسال و تاپایان فصل کاری عمرانی به اتمام خواهد رسید، گفت: اتمام این کمربندی نقش بسیار مهمی در روان سازی ترافیک و دسترسی های مردم خواهد داشت.

استاندار کردستان گفت: دیگر پروژه حائز اهمیت بازدید از روند احداث بوستان چهار هکتاری در منطقه حاشیه سنندج بود که مردمان ساکن در آن از هیچ امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار نیستند و بر همین مبنا این کار یک اقدام مهم و اساسی به شمار می رود.

زارعی کوشا بر برخورداری همه مردم به ویژه مردم مناطق حاشیه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: به گفته شهردار سنندج برای احداث این بوستان که امکانات ورزشی نیز در آن تعبیه خواهد شد 30 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار کردستان بر توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق حاشیه

تاکید استاندار کردستان بر توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق حاشیه