مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-16اجتماعي

نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای مردم قابل فهم باشد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که همگان می توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند، افزود: ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که همگان می توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند، افزود: ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی شورای عالی آموزش و پرورش در تبریز با اشاره به برنامه های گذشته شورای عالی آموزش و پرورش و شرح اقدامات، تاریخچه و نتایج جلسات برگزار شده گفت: هدف از برگزاری این گونه جلسات، آگاه کردن افکار عمومی و مسئولین جدید الانتصاب نسبت به جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این جلسه مهم ترین نشست کاری به لحاظ تدوین برنامه عملیاتی سال آینده بشمار می آید، افزود: نشست علمی جدیدی پیرامون نقش، فعالیت و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش برگزارکرده ایم.

وی به تحلیل وضعیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: موضوع آموزش و پرورش در جامعه روز به روز با اهمیت تر می شود و تاکیدات مسئولین کشور، فضایی پر اهمیت با انتظار جدی از آموزش و پرورش را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای مردم قابل فهم باشد

نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای مردم قابل فهم باشد